Al bijna 100 jaar dé specialist!
Welkom Service Coördinator
Maak vrijblijvend kennis met Hans
Jij komt in een bedrijf met bijna 100 jaar aan ervaring en een focus op het leveren van perfecte kwaliteit en service.
Jouw rol als Service Coördinator
Jij bent als Service Coördinator verantwoordelijk voor het leveren van optimale service en kwaliteit aan klanten in de Benelux. Vanuit het moderne kantoor in Nijkerk ben jij, samen met je collega Hans, verantwoordelijk voor het inplannen van de servicemonteurs. Daarnaast monitor je de inkopen, werk je aan procesverbeteringen en verzorg je de eerstelijns storingsdienst. Jij bent dé persoon die onze klanten blij maakt met de allerbeste service.
Je krijgt een uitstekend salaris en bij een goede klik een vast contract. Daarnaast krijg je een auto van de zaak (ook voor privé), 25 vakantiedagen én opleidingen en cursussen om jezelf te blijven ontwikkelen.
Klinkt dit goed? Klik op de knop 'Vertel mij meer' en maak vrijblijvend kennis met Hans.
Werken bij Gibas betekent werken binnen een hechte organisatie waar iedereen voor elkaar klaarstaat. Samen leveren we kwaliteit en optimale service. Bij Gibas word je volledig gesteund en is alles mogelijk in overleg.
Laurens Verwoerd
Manager Operations
Je dagen als Service Coördinator zijn afwisselend, maar altijd vol ambitie om samen met je collega Hans de allerbeste service te verlenen. Je dag kan er zo uitzien:
Je komt aan op kantoor, pakt een bak koffie en start je computer op. Samen met de monteurs bespreek je de werkzaamheden van vandaag, zodat ze goed voorbereid op pad kunnen naar de klanten.
Een klant belt met een storing aan zijn CNC-machine. Je onderzoekt telefonisch of je het vanaf afstand op kan lossen.
Gelukt! De storing is verholpen. Je maakt een aantekening in het systeem en begint vervolgens aan de planning voor volgende week.
Tijd voor een welverdiende lunch!
Een monteur belt dat hij een aantal onderdelen nodig heeft voor de machine waar hij onderhoud op voert. Je bestelt de onderdelen en plant een vervolgafspraak bij de klant.
Je wordt gebeld, een klant zijn machine staat stil. Je kijkt snel welke monteur er in de buurt is en zorgt ervoor dat er vandaag nog iemand langskomt.
Je hebt samen met Hans een afspraak over hoe jullie het proces nóg verder kunnen verbeteren.
Je belt je klanten op om de momenten voor onderhoudsbeurten aan hun machines in te plannen voor aankomende maand.
De dag is voorbij gevlogen. Je belt nog even met de monteur die naar de spoedklus is geweest om te vragen hoe het is gegaan. Daarna heerlijk genieten van je vrije avond!
Jij krijgt wat een goede Service Coördinator verdient, omdat we vinden dat dat is hoe het hoort.
Je krijgt de ruimte om de opleidingen te doen die bij jouw wensen passen. Een opleidingstraject op maat.
Gibas is al bijna een eeuw dé technische partner van bedrijven die willen optimaliseren.
Alle projecten zijn maatwerk, waardoor jouw werk afwisselend én uitdagend is. Iedere dag weer.
Je komt te werken binnen een gezellig en hecht bedrijf waar we elkaar helpen waar nodig.
Jij krijgt een bedrijfsauto mét tankpas van de zaak. Ook voor privégebruik.
Alles binnen een bedrijf is continu in beweging. Dat is goed nieuws, want waar iets beweegt, is ruimte voor verbetering. Bij Gibas doorzien we productieprocessen als geen ander. En we vinden altijd een manier om ze slimmer te maken. Sneller, nauwkeuriger, veiliger of zelfs volledig geautomatiseerd. Als het echt uitdagend wordt? Dan zijn wíj op ons best.
Ontwikkel jij met ons mee?
Hans - Service Coördinator
Laat vrijblijvend je gegevens achter en Hans vertelt je alles wat je wilt weten. Zonder verplichtingen vooraf.