Draag als Financieel Medewerker bij aan betrouwbare financiële rapportages

Heumen

24 - 32 uur

€ 3.000 - € 4.000

Waar jij blij van wordt:

Salaris tussen de € 3.000 en € 4.000 bruto o.b.v. 40 uur
Direct een vast contract
Een hecht team van 5 collega’s dat samenwerkt
Twee keer per jaar een bedrijfsuitje
Flexibele werktijden én -dagen
Klanten in het mkb, veelal in de regio
Een goed inwerktraject én groeipad onder begeleiding van ervaren adviseurs
Een aantrekkelijke bonus aan het einde van het jaar
Studiekostenvergoeding zodat jij je kunt blijven ontwikkelen
Doorgroeimogelijkheden in verantwoordelijkheid of naar de functie van Adviseur

Waar wij blij van worden:

Ervaring met het opstellen van jaarrekeningen en aangiftes

Jij creëert helderheid en stabiliteit voor ondernemers door jouw financiële expertise

Als Financieel Medewerker richt jij je op het opstellen van jaarrekeningen en belastingaangiftes voor klanten in de regio. Met een scherpe blik op de cijfers zorg je voor foutloze rapportages en ondersteun je collega’s bij het voorbereiden van adviesgesprekken. Jouw nauwkeurigheid geeft ondernemers de rust om te doen waar zij goed in zijn: ondernemen.

In jouw rol staat structuur en zorgvuldigheid centraal. Met jouw oog voor detail en analytische vaardigheden draag je bij aan een betrouwbare dienstverlening. Er is ruimte om je verder te ontwikkelen, waarbij ervaren collega’s je begeleiden en ondersteunen.

Je krijgt een salaris tussen de € 3.000 en € 4.000 op basis van 40 uur én direct een vast contract. Ook geniet je van een gestructureerd inwerktraject. Samen zorgen we voor een efficiënte samenwerking en een professionele omgeving waar kwaliteit vooropstaat.

Meer weten? Klik op de knop ‘Vertel mij meer’ of stuur Wendy een bericht via de chat voor een vrijblijvende kennismaking.

Zo kan jouw dag eruit zien:

08:28

Met een bakje koffie of thee start je je computer op. Je begint met het checken van je mail en maakt je eigen planning voor vandaag.

08:51

Je start met het opstellen van de jaarrekening voor een klant. Je verzamelt de gegevens, die je aangeleverd hebt gekregen van de klant en jouw collega’s.

11:02

De jaarrekening begint al vorm te krijgen. Je bespreekt alvast de eerste inzichten met Yvonne, de adviseur voor deze klant.

12:33

Tijd voor de lunch, samen met je collega’s.

13:17

Deze middag ga je verder met het opstellen van een aangifte omzetbelasting. Tijdens het opstellen zorg je voor een goede berekening en controleer je de cijfers.

15:28

De rest van de middag besteed je aan de controle van de aangeleverde boekhouding. Jij beoordeelt de cijfers en bespreekt samen met de adviseur de conclusies die hieruit te trekken zijn. Zo kan jouw collega een perfect advies geven aan de klant.

17:01

Voldaan sluit je je computer af en ga je naar huis. Morgen begin je iets later, zodat je eerst de kinderen naar school kan brengen. Heerlijk, die flexibiliteit!

Waar jij blij van wordt
Waar wij blij van worden
kennismaking
Salaris tussen de € 3.000 en € 4.000 bruto o.b.v. 40 uur;
Direct een vast contract;
Een hecht team van 5 collega’s dat samenwerkt;
Twee keer per jaar een bedrijfsuitje;
Flexibele werktijden én -dagen;
Klanten in het mkb, veelal in de regio;
Vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw klanten volledig te ontzorgen;
Een goed inwerktraject én groeipad onder begeleiding van ervaren adviseurs;
Werken bij een lokaal administratie- en advieskantoor met ervaring sinds 1991;
Een aantrekkelijke bonus aan het einde van het jaar;
Studiekostenvergoeding zodat jij je kunt blijven ontwikkelen, eventuele openstaande studiekosten bij de huidige werkgever kunnen we overnemen;
Doorgroeimogelijkheden in verantwoordelijkheid of naar de functie van Adviseur;
Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km;
25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur.
Ervaring met het opstellen van jaarrekeningen en aangiftes.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of mij, Wendy, via de chat een berichtje stuurt, neem ik contact met je op. Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd aan mij stellen, door te klikken op de chat!

Over Meijer & Tax Administraties en Adviezen

Wij ondersteunen zowel bedrijven als particulieren met hun financiële administratie en belastingzaken. Wij bieden advies op maat en zorgen voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van administratieve taken zoals de boekhouding, belastingaangiften en financiële rapportages. Met onze expertise helpen wij onze klanten om fiscale voordelen te benutten en hun administratie efficiënt en overzichtelijk te houden.

Meer weten over deze functie?

Vul je gegevens in, dan neemt Wendy, Adviseur mkb bij Meijer & Tax, binnen een werkdag contact met je op om vrijblijvend kennis te maken.