Draag als Financieel Medewerker bij aan betrouwbare financiële rapportages

Heumen

24 - 32 uur

€ 3000 - €4000

Waar jij blij van wordt:

Salaris tussen de € 3.000 en € 4.000 bruto o.b.v. 40 uur
Een hecht team van 5 collega’s dat samenwerkt
Twee keer per jaar een bedrijfsuitje
Flexibele werktijden én -dagen, afhankelijk van je situatie
Direct een vast contract
Klanten in het mkb, veelal in de regio
Een goed inwerktraject én groeipad onder begeleiding van onze ervaren adviseurs
Jouw werk en inzet wordt gewaardeerd, meestal met een aantrekkelijke bonus aan het einde van het jaar
Studiekostenvergoeding zodat jij je kunt blijven ontwikkelen
Doorgroeimogelijkheden in verantwoordelijkheid of naar de functie van Adviseur

Waar wij blij van worden:

Ervaring met het opstellen van jaarrekeningen en aangiftes

Ontzorg onze klanten op administratief vlak zodat zij zorgeloos kunnen ondernemen.

Als Financieel Medewerker werk jij aan jaarrekeningen en belastingaangiftes voor onze vaste klanten uit de regio. Jij zorgt, samen met je collega’s, voor een perfecte verwerking van de cijfers, heldere rapportages en ondersteunt jouw collega’s bij het geven van advies aan de klant. Dankzij jouw werk kunnen onze klanten zich volledig focussen op hun onderneming.

Bij Meijer & Tax staan onze klanten én onze medewerkers centraal. We vinden het belangrijk dat mensen worden gehoord en zich geen nummer voelen. Door een persoonlijke benadering, meedenken in alle situaties én flexibiliteit, zorgen we voor een zo prettig mogelijke samenwerking.

Voor jouw werk krijg jij een salaris tussen de € 3.000 en € 4.000 bruto o.b.v. 40 uur en direct een vast contract. Daarnaast begeleiden onze ervaren adviseurs jou tijdens je inwerktraject én bij je verdere groeipad. Samen zorgen we voor een goede sfeer en een uitstekende dienstverlening.

Benieuwd hoe het werken bij Meijer & Tax is? Klik dan op de knop ‘Vertel mij meer’ of stuur mij, Wendy, een bericht via de chat voor een vrijblijvende kennismaking.

Zo kan jouw dag eruit zien:

08:30

Met een bakje koffie of thee start je je computer op. Je begint met het checken van je mail en maakt je eigen planning voor vandaag. Jij bent de baas over je agenda.

09:00

Vanmorgen start je met het opstellen van de jaarrekening voor een klant. Je verzamelt de gegevens, die je aangeleverd hebt gekregen van de klant en jouw collega’s.

11:00

De jaarrekening begint al vorm te krijgen. Je bespreekt alvast de eerste inzichten met de adviseur voor deze klant: Yvonne.

12:30

Tijd voor de lunch, samen met je collega’s.

13:30

In de middag ga je verder met het opstellen van een aangifte omzetbelasting. Tijdens het opstellen zorg je voor een goede berekening en controleer je de cijfers.

15:30

De rest van de middag besteed je aan de controle van de aangeleverde boekhouding. Jij beoordeelt de cijfers en bespreekt samen met de adviseur de conclusies die hieruit te trekken zijn. Zo kan jouw collega een perfect advies geven aan de klant.

17:00

Voldaan sluit je je computer af en ga je naar huis. Morgen begin je iets later, zodat je eerst de kinderen naar school kan brengen. Heerlijk die flexibiliteit!

Waar jij blij van wordt
Waar wij blij van worden
kennismaking
Salaris tussen de € 3.000 en € 4.000 bruto o.b.v. 40 uur;
Een hecht team van 5 collega’s dat samenwerkt;
Twee keer per jaar een bedrijfsuitje;
Flexibele werktijden én -dagen, afhankelijk van je situatie;;
Direct een vast contract;
Klanten in het mkb, veelal in de regio;
Vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw klanten volledig te ontzorgen;
Een goed inwerktraject én groeipad onder begeleiding van onze ervaren adviseurs;
Werken bij een lokaal administratie- en advieskantoor met ervaring sinds 1991;
Jouw werk en inzet wordt gewaardeerd, meestal met een aantrekkelijke bonus aan het einde van het jaar;
Studiekostenvergoeding zodat jij je kunt blijven ontwikkelen en eventuele openstaande studiekosten bij de huidige werkgever kunnen we overnemen;
Doorgroeimogelijkheden in verantwoordelijkheid of naar de functie van Adviseur;
Reiskostenvergoeding van € 0,23/km;
25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur.
Ervaring met het opstellen van jaarrekeningen en aangiftes.

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of ons via de chat een berichtje stuurt, nemen wij contact met je op. Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd stellen aan mij, Wendy, door te klikken op de chat!

Over Meijer & Tax Administraties en Adviezen

Wij ondersteunen zowel bedrijven als particulieren met hun financiële administratie en belastingzaken. Wij bieden advies op maat en zorgen voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van administratieve taken zoals de boekhouding, belastingaangiften en financiële rapportages. Met onze expertise helpen wij onze klanten om fiscale voordelen te benutten en hun administratie efficiënt en overzichtelijk te houden.

Meer weten over deze functie?

Vul je gegevens in, dan neemt Wendy binnen een werkdag contact met je op om vrijblijvend kennis te maken.