vacature sluit bijna!

Als Advocaat-medewerker bouw jij aan het succes van én bij onze bestaande klanten.

Oosterbeek

40 uur

Oosterbeek

24 tot 40 uur

40 uur

Goed salaris met prestatiecompontent

Goed salaris met prestatiecomponent

Waar jij blij van wordt:

Een goed salaris met een prestatiecompontent
Start direct met een vast contract
Doorgroeimogelijkheden naar partner van Van Barneveld Advocaten
Ruimte voor opleidingsmogelijkheden binnen je vakgebied
Krijg te maken met verschillende soorten dossiers met veel verantwoordelijkheid
Gezamelijk lunchen en wandelen tijdens je werkdag is standaard bij ons
25 vrije dagen en een pensioenregeling bij BrandNewDay
Een laptop naar voorkeur, telefoon van de zaak en een zit-sta bureau zijn geregeld
Meerdere keren per jaar een bedrijfsuitje
Flexibel en hybride werken in overleg

Waar wij blij van worden

Minimaal 3 jaar ervaring als advocaat (bij voorkeur in erfrecht)
Interesse in en motivatie voor complexe erfrechtzaken
Je haalt voldoening uit het begeleiden van cliënten door moeilijke processen
Je werkt graag zelfstandig, maar ook in hechte samenwerking met collega’s

Wil jij je verdiepen in het boeiende en altijd veranderende erfrecht? Dan ben jij onze nieuwe collega die wij zoeken!

Als Advocaat-medewerker erfrecht behandel je zowel advieswerk als procesvoering. Je begeleidt cliënten van particulieren en families tot notarissen en andere professionals bij complexe en gevoelige kwesties. Denk aan het bijstaan van executeurs en vereffenaars, het oplossen van erfrechtelijke geschillen en vraagstukken rondom bedrijfsopvolging. Je stelt juridische documenten op, voert civiele procedures en werkt samen met notarissen en fiscalisten. Afhankelijk van de zaak pak je dossiers zelfstandig op of werk je in duo’s. Daarnaast draag je actief bij aan kennisdeling en de ontwikkeling van het erfrechtteam.

Je werkt in een hecht team van zes advocaten, ondersteund door drie secretaresses en een officemanager. De samenwerking is transparant en informeel, met korte lijnen en de vrijheid om makkelijk bij elkaar binnen te lopen. Door regelmatig overleg met notariskantoren krijg je verdieping en nieuwe invalshoeken. Binnen dit team is volop ruimte om je te specialiseren in deelgebieden van het erfrecht, eigen relaties op te bouwen en actief bij te dragen aan de groei van de landelijke erfrechtpraktijk.

Wil jij vrijblijvend kennismaken? Klik op de knop “Vertel mij meer” en ontdek of deze functie bij jou past!

Zo kan jouw dag eruit zien:

08:23

Nadat je met een verse kop koffie je werkplek hebt ingericht, check je in alle rust je mails en bereid je je voor op de dag.

09:07

Je verdiept je in een nieuw dossier over een nalatenschap waarin familieleden het niet eens zijn, en noteert de eerste aandachtspunten.

10:16

Overleg met een collega-advocaat en een fiscalist over de aanpak van een zakelijke nalatenschap die vraagt om creatief maatwerk.

11:18

Een cliënt belt met een spoedvraag, dus je neemt kort de tijd om hem gerust te stellen en meteen een vervolggesprek in te plannen.

12:23

Je luncht samen met het hele team en maakt een korte wandeling door Oosterbeek.

13:14

Samen met een secretaresse rond je een processtuk af dat vandaag nog de deur uit moet.

14:23

Je gebruikt een uurtje om zelfstandig wat onderzoek te doen en nieuwe inzichten te delen in het interne kennissysteem.

15:14

Je neemt samen met een collega een nieuwe zaak door en lost een onverwachte complicatie op, zodat je cliënt verder kan.

17:09

Je loopt je agenda na, zet alles op een rij en sluit de dag af met een voldaan gevoel.

Benieuwd hoe de andere dagen eruit kunnen zien? Pascalle Lourens geeft het antwoord!

Wil jij je verdiepen in het boeiende en altijd veranderende erfrecht? Dan ben jij onze nieuwe collega die wij zoeken!

Als Advocaat-medewerker erfrecht behandel je zowel advieswerk als procesvoering. Je begeleidt cliënten van particulieren en families tot notarissen en andere professionals bij complexe en gevoelige kwesties. Denk aan het bijstaan van executeurs en vereffenaars, het oplossen van erfrechtelijke geschillen en vraagstukken rondom bedrijfsopvolging. Je stelt juridische documenten op, voert civiele procedures en werkt samen met notarissen en fiscalisten. Afhankelijk van de zaak pak je dossiers zelfstandig op of werk je in duo’s. Daarnaast draag je actief bij aan kennisdeling en de ontwikkeling van het erfrechtteam.

Je werkt in een hecht team van zes advocaten, ondersteund door drie secretaresses en een officemanager. De samenwerking is transparant en informeel, met korte lijnen en de vrijheid om makkelijk bij elkaar binnen te lopen. Door regelmatig overleg met notariskantoren krijg je verdieping en nieuwe invalshoeken. Binnen dit team is volop ruimte om je te specialiseren in deelgebieden van het erfrecht, eigen relaties op te bouwen en actief bij te dragen aan de groei van de landelijke erfrechtpraktijk.

Wil jij vrijblijvend kennismaken? Klik op de knop “Vertel mij meer” en ontdek of deze functie bij jou past!

Zo kan jouw dag eruit zien:

08:23

Nadat je met een verse kop koffie je werkplek hebt ingericht, check je in alle rust je mails en bereid je je voor op de dag.

09:07

Je verdiept je in een nieuw dossier over een nalatenschap waarin familieleden het niet eens zijn, en noteert de eerste aandachtspunten.

10:16

Overleg met een collega-advocaat en een fiscalist over de aanpak van een zakelijke nalatenschap die vraagt om creatief maatwerk.

11:18

Een cliënt belt met een spoedvraag, dus je neemt kort de tijd om hem gerust te stellen en meteen een vervolggesprek in te plannen.

12:23

Je luncht samen met het hele team en maakt een korte wandeling door Oosterbeek.

13:14

Samen met een secretaresse rond je een processtuk af dat vandaag nog de deur uit moet.

14:09

Tijdens het tweewekelijkse overleg met de notaris zitten jullie om de tafel om recente jurisprudentie en lastige casussen te bespreken.

15:37

Je gebruikt een uurtje om zelfstandig wat onderzoek te doen en nieuwe inzichten te delen in het interne kennissysteem.

16:22

Je neemt samen met een collega een nieuwe zaak door en lost een onverwachte complicatie op, zodat je cliënt verder kan.

17:09

Je loopt je agenda na, zet alles op een rij en sluit de dag af met een voldaan gevoel.

Benieuwd hoe de andere dagen eruit kunnen zien? Pascalle geeft het antwoord!

Waar jij blij van wordt

Een goed salaris dat afhankelijk is van je ervaring, met een prestatiecomponent waarmee je extra kunt verdienen;

Meteen een vast contract, zodat je direct zekerheid hebt;

Altijd ruimte voor opleidingsmogelijkheden binnen je vakgebied en doorgroei naar partner;

Afwisselende dossiers waarin je veel eigen verantwoordelijkheid krijgt, soms zelfstandig en soms in duo’s;

Een hecht team van zes advocaten, drie secretaresses en één office manager waar samen lunchen en wandelen standaard is;

Een Samsung of Apple laptop en telefoon van de zaak, met een zit-sta bureau en altijd vers fruit;

25 vakantiedagen per jaar en een BrandNewDay pensioenregeling;

Gezellige momenten zoals een jaarlijks kerstdiner, teamuitjes en andere activiteiten;

Flexibele werktijden, zolang je werk gedaan is, en de mogelijkheid om hybride te werken in overleg;

Reiskostenvergoeding van € 0,23 cent per kilometer.

Waar wij blij van worden

Bij voorkeur 3 jaar ervaring of meer als advocaat;

Sterke interesse in het erfrecht;

Voldoening halen uit het begeleiden van cliënten in complexe situaties, zowel zelfstandig als in samenwerking met collega’s.

Kennismaking

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Als je het formulier hieronder invult, of mij, Pascalle Lourens, via de chatknop een berichtje stuurt, neem ik contact met je op.

Heb je nog vragen over deze functie? Geen probleem! Je kunt je vragen altijd aan mij stellen, door te klikken op de chatknop.

Angela vertelt alles wat je weten wilt.

Oog voor kwaliteit en een betrokken relatie met onze cliënten.

We zijn een professioneel, specialistisch en landelijk werkend advocatenkantoor dat is gevestigd in Oosterbeek. We doen alleen waar we echt goed in zijn. Oog voor kwaliteit en een betrokken relatie met onze cliënten staat daarbij voorop. Daarnaast werken we veel samen met collega’s van andere advocatenkantoren en specialisten binnen ons vakgebied.

Slide 1 Slide 2 Slide 3 Slide 4

Meer weten over deze functie?

Vul je gegevens in, dan neemt Pascalle Lourens binnen een werkdag contact met je op om vrijblijvend kennis te maken.

Powered by